הקמפיין החרדי הראשון, פרשת נתניהו והמקובל הרב כדורי

    "כשביבי לחש לכדורי ב-1997 שאנשי השמאל שכחו מה זה להיות יהודים, ישב מולו על הבמה בבית הכנסת בשכונת הבוכרים גם רמי סדן, דוברו לענייני חרדים, כנראה שהוא נמנם בשמירה"
    יעקב גרודקה No Comments on הקמפיין החרדי הראשון, פרשת נתניהו והמקובל הרב כדורי

    אזרחי ישראל נתקלו בימים האחרונים בשם חדש: רמי סדן • איך קשור סדן לקמפיין הראשון במגזר החרדי ומה קרה כשהוא נרדם בשמירה בפרשת נתניהו והרב כדורי זצ"ל? • אתר 'קול חי' על האיש שמסעיר מדינה שלימה

    צילום: OHAYON AVI, לע"מ
    "כשביבי לחש לכדורי ב-1997 שאנשי השמאל שכחו מה זה להיות יהודים, ישב מולו על הבמה בבית הכנסת בשכונת הבוכרים גם רמי סדן, דוברו לענייני חרדים, כנראה שהוא נמנם בשמירה"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזרחים בישראל נתקלו בימים האחרונים בשם חדש. רמי סדן. רובם לא הכירו את שמו עד לסערה שפרצה כשהתבטא לכאורה על דרעי במילים גנב, ועל תנועת ש"ס במילות גנאי, ברקע מינויו לתפקיד יו"ר ערוץ 10.

    אולם מיהו רמי סדן שמצליח בימים האחרונים לערער על יציבותה של הקואליציה?

    סדן שימש עד לאחרונה כאיש יחסי ציבור וקשרי ממשל של חברות רבות. בין לקוחותיו בעבר, מפעל הפיס, המרכז הרפואי שערי צדק ועוד. אחיו הוא הרב אלי סדן ראש המכינה הקדם צבאית בעלי.

    לא רבים יודעים אבל הוא היה ממובילי הקמפיין הראשון בישראל למגזר הדתי והחרדי – בביצוע ובתכנון משותף שלו ושל אבנר פוקסמן ז"ל. מדובר היה בקמפיין לשוקולד עלית  – שוקולד פרה, שהפך עבור הציבור הדתי לשוקולד "א-מחייה".

    סדן נחשב מקורב לראש הממשלה נתניהו, ובעבר אף שימש כיועצו לענייני דתיים. כך היה גם בזמן ההתבטאות המפורסמת של נתניהו בפגישתו עם המקובל הרב יצחק כדורי כשהתבטא ש"השמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים"  – התבטאות שעוררה סערה רבה.

    על המקרה האחרון מספר איש 'קול ישראל' דאז חיים ריבלין שחשף את הסיפור: "כשביבי לחש להרב כדורי ב-1997 שאנשי השמאל שכחו מה זה להיות יהודים, ישב מולו על הבמה בבית הכנסת בשכונת הבוכרים גם רמי סדן, דוברו לענייני חרדים, כנראה שהוא נמנם בשמירה (עוד לא המציאו את הסנייק וסוליטר היה רק במחשב) ולקח לו המון זמן עד שהוא קלט את המיקרופון של 'קול ישראל' – שאי אפשר לפספס והבעה של 'עליתם עלי'. ביבי הסתובב, שאל אותי באיזו רשות אני מקליט והשאר הסטוריה".

    סדן אף תקף בעבר את התקשורת על פרשיות נתניהו ורעייתו שרה. "העיתונאים מחפשים את נתניהו ועם רעייתו מאז 1996", אמר סדן לערוץ 7. "לא יעזור כמה יועצי תקשורת ועיתונאים יתמודדו מולם, הם ימשיכו להפיץ את הסיפורים באובססיביות… נתניהו ואשתו זוכים לקיתונות בלתי פוסקים ובלתי פרופורציונליים. העובדה שהתקשורת עוסקת בזה באופן אינטנסיבי היא מחלה. פתולוגיה".

    בעבר הוא התמודד על תפקיד מנכ"ל רשות השידור ב-2010 וכן על תפקיד מנהל לשכת העיתונות הממשלתית ב-2012.



    0 תגובות